sábado, 4 de junio de 2011

Activitats de Primavera.

El mes de maig va finalitzar amb algunes activitats que m'agradaria que vegereu, són de pel•lícula, però de pel•lícula és estar en aquesta aula de girafes que a poc a poc han anat estirant el seu coll.

Primer van finalitzar el projecte de la plantació de les llavors després d'observar varies setmanes com anaven traient els arrels i la tija fins arribar a traure les fulles i fer-se grans. Cada planta amb el seu jardiner i jardinera i cap a casa, alguna mare em va preguntar i que farem d'ella doncs bé això va a gust del consumidor, però el cas és que no duren molt, donat que el cotó es fa malbé, jo la vaig plantar al camp, però va servir d'aliment per algun animal, així que bé....





Altra de les activitats que hem dut a terme aquest mes va ser fer gira-sols, però, quina sorpresa quan vaig repartir les pipes i tots semblaven lloros menjant, jo només feia que dir-los que per favor hi havia que omplir les flors i després les que sobraren ens les menjarien, però de segur algú va pensar "no deixes per a després el que pugues fer ara" i ..... bé cadascú va fer la seva pròpia creació que no va quedar tan malament fins i tot a les bosses de pipes venien ametlles i clar també pegades però ben poquetes, les altres pegades a la panxa clar!!!







L'última activitat que hem dut a terme va ser imaginar el nostre jardí, però amb uns pètals molt especials, uns mòlecs de magdalenes xicotets on ells ficaven paper de seda fet una boleta, després hi havia que fer la tija i les fulles, ficar-les a la terra i per créixer donar-los sol i aigua. Cadascú va crear un jardí preciós i tots molt contents amb l'activitat que va donar molt lluïda!!



"La Primavera" on PhotoPeach



No hay comentarios:

Publicar un comentario